UWAGA!!!!
Bardzo proszę nie wpłacać w grudniu opłaty za styczeń. (Zamknięcie roku kalendarzowego)
Kwota będzie podana na początku stycznia
Wpłaty należy dokonać po wcześniejszym dostarczeniu umowy na nowy rok szkolny 2024-2025!!!
Opłaty za posiłki należy wpłacać na
indywidualny numer konta.
Nr umowy i nr konta do opłat za posiłki pozostaje bez zmian (dotyczy to dzieci, które korzystały z posiłków w poprzednim roku szkolnym)
Dane do przelewu:
Odbiorca: Szkoła Podstawowa nr 38 gen. Stanisława Maczka w Gdańsku
- W tytule wpłaty należy wpisać: imię i nazwisko dziecka/klasa/nr umowy/za m-c,
np.: Jan Kowalski/1a/115/2022/2021/XI
Harmonogram wydawania obiadów
Dzieci z Punktu Przedszkolnego |
12.00 – 12.20 |
Uczniowie klas I-III SP |
11.30 – 11.50 |
Uczniowie klas IV - VIII SP |
12.35 – 12.55 |
W przypadku zmian w organizacji pracy szkoły harmonogram jest zmieniony analogicznie do wprowadzonych zmian.
KONTAKT
Intendent
Izabela Kucharczyk
poniedziałek – piątek: 6.30 – 14.00
tel : 58 342 60 76 wew. 311
e-mail: i.kucharczyk@sp38.edu.gdansk.pl
Odwołania obiadów
e-mail: i.kucharczyk@sp38.edu.gdansk.pl
Jadłospis na stronie Jedzmy zdrowo
Rozwiązanie umowy o korzystanie z obiadów.
Rozwiązanie umowy o korzystanie z obiadów składamy do 25. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, od którego następuje rezygnacja z obiadów. Rozwiązanie umowy złożone po 25. dniu miesiąca skutkuje dopiero po miesiącu od złożenia dokumentu (przykład – rozwiązanie umowy złożone 26.10.2022 r. skutkuje rozwiązaniem z dniem 1.12.2022 r.). Przed rozwiązaniem umowy należy uregulować wszelkie płatności ( zaległości, odsetki). Prosimy o zachowanie przez rodzica/opiekuna kopii rozwiązania umowy potwierdzonej przez sekretariat szkoły. Druk rozwiązania umowy o korzystanie z obiadów prosimy pobrać ze strony internetowej szkoły i wypełnić drukowanymi literami, a następnie złożyć w formie papierowej w sekretariacie szkoły lub wypełnić i podpisać dokumenty na miejscu.
Odwołania obiadów zgłaszamy
tylko e-mailem na adres poczty i.kucharczyk@sp38.edu.gdansk.pl
Najpóźniej danego dnia roboczego do godz. 9.00, a odpis będzie uwzględniony od dnia następnego.
Przy zgłoszeniu odpisu należy podać:
Imię i nazwisko dziecka, klasę, datę nieobecności, imię i nazwisko rodzica, oraz telefon kontaktowy.
Zamówienie na produkty składamy o godz. 9.00 dwa dni robocze wcześniej (przykładowo: na środę zamówienie składamy w poniedziałek).
Tylko odwołanie obiadu przed złożeniem zamówienia jest zasadne do odliczenia kwoty. Po zamówieniu towarów, nie ma możliwości odwołania obiadu, ponieważ ze względów sanitarnych produkty(mięso, drób, ryby) muszą być użyte do produkcji w danym dniu, w żaden sposób nie mogą zostać odłożone na inny dzień.
Odwołać można tylko te obiady, które są opłacone. Odwołania obiadów należy traktować jako przypadki losowe (np. choroba, wycieczka szkolna lub klasowa). Brak zgłoszenia ze strony rodzica w tych przypadkach oznacza, że dziecko będzie korzystać z obiadu. Odliczenia za obiady, które nie zostały wcześniej odwołane, nie będą uznawane.
Odwołania obiadów może dokonać tylko rodzic (opiekun prawny).
Należność za odwołane obiady za dany miesiąc zostaje zarachowana na poczet wpłat następnego miesiąca. Rozliczenie tej należności następuje poprzez pomniejszenie wpłaty za kolejny miesiąc. W przypadku nie dokonania wpłaty, odwołania i nadpłaty zostaną automatycznie rozpisane na obiady kolejnego miesiąca, chyba, że rodzic złoży rozwiązanie umowy na obiady w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, od którego następuje rezygnacja z obiadów.
W miesiącu czerwcu nie ma odpisów obiadów z powodu braku możliwości odliczenia ich w kolejnym miesiącu (wakacje). Wszystkie wyjazdy, wycieczki proszę odliczać przy czerwcowej wpłacie za obiady.
Należność za odwołane obiady i saldo w miesiącu czerwcu i grudniu zostanie przelana na konto bankowe, z którego nastąpiła wpłata za obiady lub na konto bankowe wskazane przez rodzica.