Informacja dla Rodziców – Umowy Obiadowe na rok szkolny 2025/2026

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że umowy obiadowe na rok szkolny 2025/2026 należy dostarczyć do portierni szkoły najpóźniej do 25 sierpnia 2025 r. lub przesłać drogą mailową w formacie PDF lub skanu.

Obiady wydawane od 08.09.2025-19.06.2026

Prosimy nie przesyłać zdjęć umów.

Z przyjemnością informujemy, że od września 2025 r. w jednostkach objętych Gdańską Platformą Edukacyjną wdrażamy nowy system informatyczny, który usprawni obsługę spraw związanych z opłatami, stołówką oraz magazynem. Zmiana ta ma na celu zwiększenie wygody, przejrzystości i dostępności informacji dla Państwa – rodziców/opiekunów.

Nowe rozwiązanie umożliwi m.in. szybkie dokonywanie płatności online, zgłaszanie nieobecności dziecka, a także bieżący dostęp do jadłospisu i historii rozliczeń.

Oto główne korzyści wynikające z wdrożenia nowego Systemu:

  • Dostęp do aplikacji mobilnej – możliwość korzystania z systemu w dowolnym czasie i miejscu, również z telefonu.
  • Łatwiejsze płatności – szybkie i bezpieczne opłacanie należności online.
  • Dostęp do historii opłat – możliwość sprawdzenia, co zostało opłacone i kiedy.
  • Zgłaszanie nieobecności dziecka – wygodna funkcja online bez konieczności dzwonienia do placówki.
  • Podgląd jadłospisu – bieżący dostęp do menu stołówki z poziomu aplikacji.
  • Powiadomienia i przypomnienia – powiadomienia o nowych należnościach.
  • Bezpieczeństwo danych – system spełnia aktualne standardy ochrony danych osobowych.

O szczegółach będą Państwo informowani w kolejnych wiadomościach. Udostępnione zostaną Państwu materiały instruktażowe oraz kanały komunikacji umożliwiające kontakt z obsługą klienta.

 

 

Dane do przelewu:
Odbiorca: Szkoła Podstawowa nr 38 gen. Stanisława Maczka w Gdańsku

  1. W tytule wpłaty należy wpisać: imię i nazwisko dziecka/klasa/nr umowy/za m-c,
    np.: Jan Kowalski/1a/115/2022/2021/XI

 

Harmonogram wydawania obiadów

Dzieci z Punktu Przedszkolnego

12.00 – 12.20
14.00 - 14.20

Uczniowie klas I-III SP

11.30 – 11.50

Uczniowie klas IV - VIII SP

12.35 – 12.55

W przypadku zmian w organizacji pracy szkoły harmonogram jest zmieniony analogicznie do wprowadzonych zmian.

KONTAKT
Intendent

Izabela Kucharczyk

poniedziałek – piątek: 6.30 – 14.00
tel : 58 342 60 76 wew. 311
e-mail: i.kucharczyk@sp38.edu.gdansk.pl
Odwołania obiadów
e-mail: i.kucharczyk@sp38.edu.gdansk.pl

                                                                   
 

 


Jadłospis na stronie Jedzmy zdrowo


Rozwiązanie umowy o korzystanie z obiadów.

  1. Pracownik placówki, rodzic/opiekun ma prawo do rezygnacji z korzystania z obiadów.
  2. Rezygnacja z korzystania z obiadów wymaga formy pisemnej na druku.
  3. Rezygnację z posiłków należy zgłosić intendentowi szkoły najpóźniej 5 dni przed końcem miesiąca, w którym uczeń lub pracownik przestanie korzystać z obiadów.
  4. Brak uiszczenia opłaty za obiady nie jest równoznaczny ze złożeniem rezygnacji z korzystania z obiadów.
  5. Jeżeli nie zostanie dostarczona pisemna rezygnacja z obiadów, należność za posiłek zostanie naliczona i będzie podlegać windykacji.

     


Odwołania obiadów zgłaszamy

  1. Nieobecność ucznia na obiadach należy zgłaszać przez aplikację iOpłaty lub stronę internetową iOpłaty, do godziny 12:00 w dniu roboczym, poprzedzającym nieobecność. W razie awarii systemu, nieobecność można zgłaszać  mailowo do intendenta e-mail: kucharczyk@sp38.edu.gdansk.pl
  2. Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu będą odliczane od wpłaty za następny miesiąc. Wyjątek stanowi miesiąc grudzień – odpisy za ten miesiąc będą odliczane w bieżącym miesiącu.

Nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie nie będą odliczane.

  1. W przypadku planowanego wyjścia na wycieczki lub inne wyjścia klasowe, w porze wydawania obiadów, odwołanie obiadu zgłasza rodzic/opiekun 2 dni przed planowanym wyjściem lub wyjazdem.
  2. Po zakończeniu umowy o korzystanie z obiadów w stołówce szkolnej, ewentualne nadpłaty placówka przekaże na rachunek bankowy wskazany przez rodzica/opiekuna prawnego/pracownika w deklaracji zgłoszenia na obiady w stołówce szkolnej lub na pisemny wniosek rodzica/opiekuna prawnego nadpłata może być zaliczona na poczet przyszłych opłat (np. akcja lato, nowy rok szkolny).


Kontakt